Logo

Yayda necə qidalanmaq lazımdı: 5 qayda


Qayda1: Daha çox maye

İstidə bizim orqanizm daha çox maye itirir. Ona onun ehtiyatlarını vaxtında doldurmaq lazımdır. Bunda bizə içkilər kömək edəcək. Susuzluğu daha çox adi su və şirin olmayan yaşıl çay öldürür - güclü istilər zamanı hər 40-50 dəqiqə 100-200 ml sərin içki (18-20°С) içməyi tövsiyyə olunur

Bundan başqa birinci yeməyə də laqeyd yanaşmayın - sərin doğramac və qaspaçço nəyinki sərinləşdirəcək, hətta orqanizmə lazimi miqadarda maye ilə təmin edəcəklər

Yeri gəlmişkən, dietoloqlar istilər zamanı masanın üstündə mümkün qədər duru yeməklərin çox olmasını tövsiyyə edirlər.

Lakin, ürək-damar xəstəliyi, qipertoniya, piylənmə ilə problemləri olan insanlara çoxlu miqdarda maye qəbul etmək olmaz.

Qayda 2: Rasionun kallori miqdarını azaldın

Alimlərin hesablamalarına görə yayda insanların enerjiya ehtiyacları 5% azalır. Buna görə də orqanizmimizə daha az kalorili yeməklər lazımdır.

Yağlı ət, tort, fəsəli, olivyeni unuduruq. Keçirik meyvə, tərəvəz və süd məhsullarına

Qidalanma üzrə mütəxəssislər isti havada aşağıdaki gündəlik rasionu tövsiyyə edirlər.

28% yağ (onlardan 2/3 bitki yağı);

55% zülal;

17% kabrobhidrat

Qayda 3: Qidalanma rejimini qabağa çəkirik

Isti hava- orqanizm üçün əsl sınağdır. Biz appetitin yoxluğundan əziyyət çəkirik və biraz yeyərək qarnımızda ağırlığı hiss edirik. Güclü istilər zamanı orqanizmin normal işləməsi üçün dietoloqlar qidalanmağı günün daha sərin vaxtlara yani qabağa çəkməyi tövsiyyə edirlər.

Səhər yeməyi - 6:00-7:00, nahar yeməyi - 11:00-11:30, şam yeməyi: 18:00. Boş mədə ilə yata bilməyənlər üçün 20:00-21:00 arası yüngül yemək olar.

Kalorilər isə belə paylaşılmalıdır:

  • səhər – 35%;
  • nahar – 25%;
  • axşam – 25%;
  • məzə – 15%.
  • Qayda 4. Mütləq səhər və axşam ye

 Əgər ilin soyuq mövsümündə səhər yeməyi tez enerji verən karbohidratlar ilə əlaqələndirilirsə, yayda karbohidratlı yeməkləri nahar yemək lazıdmır.

Tərəvəz və meyvə salatları, qarabaşaq və düyü, kartof və suplar - bunları mədənin ağırlığından qorxmayaraq günün ortasında yemək olar.

Balıq və ət yeməklərini səhərə və ya axşama keçirməyi tövsiyyə olunur. Sərin havada orzanizm onları daha tez həzm edir.

Yatmazdan qabaq susuzluğu az yağlı süd məhsulları kömək edəcək

Qayda 5. Daha çox vitamin

Tər ilə birlikdə orqanizmimiz dəyərli vitamin və mikroelementləri itirir (C, B1, B2, B6, PP). Bunun nəticəsində biz tez yoruluruq, immunitet zəifləyir, vitamin çatışmazlığı inkişaf edir.

Bunun baş verməməsi üçün limitsiz təzə mövsüm meyvə, tərəvəz, giləmeyvə yemək, fresh soklar, mors, limonad, kompot, kvas və smuziləri içmək lazımdır

Və yeməyə biraz daha çox duz qatmaq məsləhətdir.