Logo

Sağlam dırnaqların sirri


Əvvəlcə hər şey üçün olduğu kimi, dırnaqlar üçün də dediklərimiz çox əhəmiyyətlidir; 

1. Əgər A vitamini və kalsium istifade etməsək dırnaqlarımız quru və kövrək olar
2. Zülal, folik turşu və C vitamini qəbul eləməsək, dırnaqlarımızda batma və şəklində pozulma meydana gəlir
3. Dırnaqlarımızdakı ağ xəttlər zülal əskikliyindən meydana gələr
4. Hidroklorik turşu əskikliyi, dırnaqlarımızın ikiyə ayrılmasına səbəb olar
5. Az yemək yemək ya da B12 vitamini əskikliyi, yumru dırnaq ucları və dırnaq rənginin tündləşməsinə səbəb olar
6. Sink əskikliyi, dırnaq üzərində ağ ləkələrin meydana gəlməsinə səbəb olar
7. Dırnaq qırılması, qeyri-kafi maye götürməyə işarədir indi bunların olmasını istəmiriksə,bunları etməliyik; 

1. Gündəlik yeməklərimizin 50 % - in meyvə və çiy tərəvəzdən,ayrıca , balıq və soğan və biotin baxımından zəngin soya, maya və tam taxıllı yeməklər istifade etmeliyik
2. Bol bol su və digər maye içkilərdən içməliyik
3.Qidanızı yaxşılaşdırmaq üçün zink və B vitamini baxımından arı südü və spirulina (yosun həbi) üçün
4. Gündəlik olaraq kök suyu istifade edin, çünki kök suyu yüksək nisbətdə kalsium və fosfor var ki bunlar da dırnaqları gücləndirmək üçün çox faydalıdır.