Logo

Qoz yemək üçün 10 səbəb


Qoz, insan orqanizmi üçün dəyərli bir qida olduğuna görə dünyanın bir çox yerində əsrlərdən bəri istifadə olunur. Ləpə kimi şirniyyat növlərində, salatlarda, kekslərin hazırlanmasında, hətta son zamanlarda çörəklərdə istifadə olunur. Qozun istifadəsi üçün bir akademik araşdırmalara əsaslanan 10 səbəbi izah edirik:

1- Qoz, Omega-3 (alfa-linolenik turşu) baxımından ən zəngin çərəz növüdür. Omega-3 qəbulu ürək-damar xəstəlikləri riskini azaltdığı təyin olunmuşdur.
2- Aralıq dənizi tipi qidalanmanın əhəmiyyətli bir parçası olan qoz, ürək xəstəlikləri riskinin 30%, enmə riskinin isə 49% azaldıldığı Predimed işində da əsas bir qida olaraq önə çıxır. 
3- Qərbin tipik qidalanma şəklinə əlavə olaraq, qozun insan sağlamlığında əhəmiyyəti böyükdür.
4- Qoz, məşhur olaraq çərəzlər arasında ən yüksək nisbətdə polifenol enerjiyə malikdir. Polifenollearın böyük əksəriyyətinin antioksidant xüsusiyyəti var. Ürək xəstəlikləri və xərçəngdən qorunmada güclü bir rol oynadığı bilinir. 
5- Gündə 56 qram qoz istifadə etməklə, orqan yağlanılması görülən həddindən artıq kilolu fərdlərdə endotelyal funksiyası inkişaf etdirdiyi görülür. Qidalanma nizamına əlavə edilən qoz, fərdlərin kilo almasına səbəb olmur.
6- Gündə 42 qram qoz istifadə etməyin, ürək-damar xəstəliklərinin iki risk faktoru olan qeyri-adl xolesterolu və apolipoproteini əhəmiyyətli səviyyədə azaltdığı təsbit edildi.
7- Yüksək miqdarda qoz istifadəsi qadınlarda tip 2 diyabet riskində mənalı bir azalmayla səbəb olur.
8- Qoz dadaxil olmaqla, daha yüksək miqdarda çərəz istifadə edilməsi, irəli yaşlarda alzheimer kimi xəstəlikləri qarşısını almaqda təsirli olduğu təsdiqlənmişdir. 
9- Qozun, ürək-damar xəstəliklərində iki əhəmiyyətli risk faktoru olan aşağı sıxlıqlı lipoprotein xolesterolunu (təxminən% 9-16) və qan təzyiqini (diastolik qan təzyiqini təxminən 2-3 mm Hg) azaltdığı görülür.
10- Qoz, sağlam bir qidalanma nizamında xərçəngi önləyici bir variant olaraq iştirak edir.